Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

Sağlıklı Diş ve Diş Etleri İçin "Sensodyne Diş Macunu"


Merhaba :)

Sizlere bu yazımda hassas diş sorununa bir nevi çözüm olan Sensodyne Diş Macunu'ndan bahsedeceğim.

Öncelikle bende hassas diş problemi yaşayan biriyim ve  bendeki problem daha çok diş etleriyle alakalı ne yazık ki. Sensodyne'i kullanmaya başlamadan önce yine bilindik sıradan bir diş macunu kullanıyordum. Her fırçaladığımda diş etlerimde kanamalar meydana geliyordu. Sonra diş etlerimde uyuşma, şişme ve kırmızılıklar giderek arttı. Tabi bir diş hekimine görünmek daha iyisi olabilirdi ama ah bu diş doktoru korkusu :)


Sonra Sensodyne Diş Macunu'nu kullanmaya başladım ve çok kısa bir sürede etkisini gördüm diyebilirim. Artık fırçalarken diş etlerimde kanamalar meydana gelmiyor ve diş eti uyuşmalarım yok denecek kadar az. Kullandığım Sensodyne ürünü yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz Tam Koruma+Beyazlatıcı. Beyazlatıcı özelliği çok etkili olmasa da diş etlerine olan etkisi yüzde yüz diyebilirim.

Hassas dişler için günlük bir diş macunu olan Sensodyne’in, hassas dişlerde 2 haftadan kısa bir süre içerisinde etkisini gösterdiği klinik olarak kanıtlanmış. Aynı zamanda dişlerdeki plağı temizlemesi, tartar oluşumunu kontrol altına alması ve oluşumunu önlüyor olması, sağlıklı diş etine kavuşmanızı sağlıyor.

Ayrıca hassas dişlere sahip olup olmadığınızı anlamakta güçlük çekiyorsanız, dişlerim ve diş etlerim hassas mı değil mi bir türlü karar veremiyorsanız, öyle bir şey yoksa da boşuna doktora gitmiş olmayayım diye düşüyorsanız bunu anlamanın çok kolay bir yolu var :)

Sensodyne'in kendi sayfasına girip Hassas Diş Testi'ne tıklayarak oradaki soruları cevaplayın. Testin sonunda cevaplarınıza göre hassas diş sorunu yaşayıp yaşamadığınız size söyleniyor.

Fiyatını söylecek olursam benim kullandığım Sensodyne ürününün 19,50 TL gibi bir fiyatı var ama şu anda indirimde n11.com'da 12.67 tl'ye mevcut, fiyatları diğer alışveriş sitelerinde değişiklik gösterse de en uygunu n11.com diyebilirim bu ürün için.

Sen de hassas diş ve diş eti problemi yaşıyorsan Sensodyne Diş Macunu'nu "Denemen Lazım" diyorum :)

Diğer bir önerimiz olan "Parodontax Ultra Temizlik Diş Macunu" ile ilgili yazımızı okumak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize ve dişlerinize iyi bakın :)

6 yorum:

  1. Uzun zamandır bende kullanıyorum. Diş doktorum tavsiye etti ve çok başarılı .

    YanıtlaSil
  2. benimde dişler çok hassas elma dahi yiyemiyorum diyebilirim sensodyne reklamlarını çok duydum izledim ancak kullanmak nasip olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman en kısa zamanda kullanmaya başlayın derim. Eminim etkisini göreceksinizdir.

      Sil
  3. Kesinlikle tavsiye ederim diğerlerine göre çok hızlı ve etkili.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.