Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

Kaspersky Antivirüs Programı Bir Yıllık Ücretsiz Sürüm İndir | Kaspersky Free

Fotoğraf alıntıdır.
Antivirüs programları içerisinde en çok beğenilen ve kullanıcı memnuniyeti üst düzeyde olan Kaspersky antivirüs programı, yakın bir zamanda bir yıllık ücretsiz sürümünü tüm dünyada kullanıma sundu. Ben de bu ücretsiz sürümü bugün indirerek kendi bilgisayarıma kurdum. Daha önce de ücret ödeyerek bir yıllık sürümü almıştım ve çok memnun kalmıştım, bu nedenle ücretsiz sunulan bu fırsatı kaçırmak istemedim. Aynı zamanda sizin de bu fırsattan yararlanabilmeniz için paylaşmak istedim.

Kaspersky antivirüs programını indirebileceğiniz linke yazının sonun yer vereceğim ama öncelikle söylemem gereken birkaç şey var. Kaspersky antivirüs programını daha önce hiç kullanmayanların bu yazıyı şiddetle okumalarını tavsiye ediyorum.


Kaspersky diğer antivirüs programlarından farklıdır. Ücretsiz olarak şimdiye kadar belki birçok antivirüs programı kullanmışsınızdır, buna Defender'i de dahil ediyorum. Kaspersky bunların hepsinden farklı olarak, çalıştığı zaman bilgisayarınızın performansını biraz düşürebilir, çünkü gerçekten bir antivirüs programı olduğu için özellikle de "tam tarama" esnasında bilgisayarınızı biraz kasabilir ama virüsleri bulma konusunda hiç şüpheniz olmasın. Bir yıldan daha uzun bir süre kullandığım için tecrübelerimden yola çıkarak söylüyorum bunları. Bu ücretsiz sürüm bilgisayarınızı çok fazla zorlamasa da özellikle eski bilgisayarlarda ve ram'ı düşük bilgisayarlarda takılma veya kasma yapabilir.

Bunların yanında internette sürekli aktifseniz, önemli dosyaları bilgisayarınızda saklıyorsanız ve herhangi bir antivirüs programı kullanmıyorsanız Kaspersky'i size gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Bu ücretsiz sürümde "Güvenli Para, Ebeveyn Denetimi, Gizlilik Koruması ve Tüm Cihazlar İçin Koruma" programları mevcut değil, bu programlara sahip olmak için ücretli sürüme geçmeniz gerekiyor ama ücretsiz sürüm sayesinde bilgisayarınızı ve internet kullanımınızı büyük ölçüde güvenlik altına alabilirsiniz.

Şimdi gelelim ücretsiz sürüme nasıl sahip olacaksınız. Öncelikle benim hemen aşağıdaki satıra koyacağım link ile ücretsiz sürüme ulaşabilirsiniz. Aşağıdaki linke tıklayarak bilgisayara indirmeniz ve çalıştırmanız gerekiyor. İndirdiğiniz dosyayı çalıştırdığınızda Kaspersky antivirüs programı için gerekli dosyalar bilgisayara indirilecektir. Bu dosyalar internetinizin hızına da bağlı olarak yaklaşık 10-15 dakika içerisinde yüklenecektir. Paylaştığım link güvenilirdir, gönül rahatlığıyla tıklayabilirsiniz:





Benim paylaştığım dosyayı indirip çalıştırdığınızda gerekli dosyalar bilgisayarınıza inecektir ve inme işlemi tamamlandıktan sonra Kaspersky antivirüs programı ücretsiz bir şekilde bilgisayarınıza yüklenecektir. Tüm indirmeler ve yüklemeler bittikten sonra karşınıza şu şekilde bir hoş geldiniz bildirimi gelecektir.


Bu ekranı gördükten sonra Devam et tuşuna basarak Kaspersky antivirüs programını kullanmaya başlayabilirsiniz. Program yüklendikten sonra "Tara" düğmesine tıklayarak "Tam Tarama" yapabilirsiniz. Tam tarama, bir saate yakın sürse de bilgisayarınızın tamamını tarayarak güvenlik altına alır. Bir de unutmadan arada sırada kontrol ederek programın güncellemelerini yüklerseniz korumanız sürekli üst düzeyde devam eder. Zaten program size güncelleme zamanları geldiğinde bildirim verecektir.

Bunlara ek olarak bilgisayarınıza bir de "Kaspersky Secure Connection" yüklenecektir. Bu program da internet gizliliğinizi korumak için tasarlanmış bir programdır. IP adresinizi farklı bir ülkedenmiş gibi göstererek bu şekilde gizliliğinizi korumuş olursunuz. Bu programın kısa yolu da masaüstünüze gelecektir, oradan ulaşabilirsiniz.

Yukarıda genel itibariyle Kaspersky antivirüs programını ve bu programın ücretsiz sürümünü nasıl yükleyeceğinizi elimden geldiğince anlatmaya çalıştım, herhangi bir sorun yaşadığınızda yorum kısmından sorularınızı iletebilirsiniz, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.  


4 yorum:

  1. Bu virüs programını kullanmıştım gerçekten çok güzel bir program link için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok memnun kaldığım bir program, ne demek rica ederim :)

      Sil
  2. Hiç kullanmadım bu programı. Yarın kurmayı deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, memnun kalacağınızı düşünüyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.