Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

İNTERNET'TEN KİTAP SATIN ALMA VE KİTAP YURDU HAKKINDA BİLGİLER

Denemen Lazım
KİTAP YURDU | DENEMEN LAZIM 


Merhaba değerli dostlar, başlıktan da anlayacağınız üzere bu yazımda sizlere kitap satışında en çok bilinen ve en çok güvenilen sitelerden biri olan Kitap Yurdu'nu tanıtacağım.

Ben kitap okumayı çok seven bir insanım ve okuduğum kitapları genellikle İnternet üzerinden alıyorum. Malum kitapçılardaki fiyatları görünce bir nebze buna mecbur kalıyoruz :) Eminim benim gibi düşünen birçok kişi vardır. O nedenle bu yazının kitapseverlere faydalı olacağını düşünüyorum. Hadi başlayalım :)

Kitap Yurdu

Çok aşina olduğum ve severek alışveriş yaptığım bir sitedir. Fiyatları genellikle diğer sitelerle kıyaslandığında gayet uygun olduğunu düşünüyorum. Elbette Kitap Yurdu'ndan daha uygun satan siteler vardır ama bu sefer de kargo ücreti devreye girince hesaplar değişebiliyor :)

Kitap Yurdu'nun belirli illerin belirli yerlerinde teslim noktaları yer alıyor. Geçen yıl Ankara'ya da açıldı ve bu duruma çok sevindim. Çünkü siparişinizi teslim noktasından alacağınızı belirtirseniz fiyatı, adedi ne olursa olsun kargo ücreti ödemiyorsunuz. Bu açıdan Kitap Yurdu diğer sitelerden bir adım öne çıkıyor, tabii teslim noktası size yakınsa :) Kitap Yurdu'nun teslim noktaları bulunan iller:

İstanbul, Ankara, İzmir, Eskişehir, Antalya, Gaziantep ve Sakarya.  Teslim noktaları şimdilik bu illerde mevcut, ilerleyen günlerde yeni illerde de açılabilir çünkü Kitap Yurdu buna çok önem veriyor.

Teslim noktaları sizin ilinizde yoksa Kitap Yurdu'nun belirlemiş olduğu kargo ücreti şu şekildedir:
40 TL üstü kargo 2 TL, 75 TL üstü kargo bedava.



Kitap Yurdu'nun bir diğer avantajı ise satın aldığınız kitapların size puan kazandırması ve biriken bu puanlarla kırtasiye ürünleri, zeka oyunları, çocuk kitapları, romanlar gibi çeşitli kategorilerde binlerce ürünü satın alma olanağı sunmasıdır.  Sadece kitap satın almak puan kazandırmıyor bunun yanında satın aldığınız kitaba site üzerinde yorum yapmanız, okuyup okumadığınızı belirtmeniz ve 1-5 arası yıldız vermeniz de size puan kazandıran diğer unsurlar. 

Kitap Yurdu'nda kitap dışında dergi, film, oyuncak, poster, zeka oyunları, teknolojik araç-gereçler ve kırtasiye malzemeleri de mevcuttur. Şunu da ekleyeyim, Kitap Yurdu geçen aylarda  ALES, YDS, AYT-TYT, KPSS gibi sınavlara yönelik hazırlık kitaplarını da yelpazesine ekleyerek satışa sundu. Bu Kitap Yurdu'nun bence önemli bir eksiğiydi, bu şekilde bu eksiği gidermiş oldular.

Benim yukarıda size aktardıklarımın dışında Kitap Yurdu'nun çeşitli zamanlarda indirimleri, kampanyaları ve sürprizleri oluyor. Bunlardan haberdar olmak için üye olmalısınız, sonrasında zaten Kitap Yurdu tüm bu haberleri size mail ile yolluyor.

Kitap Yurdu hakkında bildiğim kadarıyla sizlere bilgi vermeye çalıştım. Sürekli olarak alışveriş yaptığım kitap sitelerinden biri ve şimdiye kadar da güvenimi boşa çıkarmadılar. Bu nedenle size gönül rahatlığıyla öneriyorum. Sağlıcakla ve kitaplarla kalın :)


1 yorum:

  1. Neredeyse denemediğim online kitap satış sitesi kalmadı. Zaman zaman yapılan kampanyalara fiyat politikalarına göre değişiyor. Kesinlikle internetten almak daha uyguna geliyor.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.