Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

Diş ve Diş Eti Bakımı İçin Parodontax'ı "Denemen Lazım"

Merhabalar, Denemen Lazım bloğu olarak ilk yazımızı sizlerle paylaşıyoruz. İlk yazımızda size Parodontax Ultra Temizlik diş macununu tanıtacağım, dişe ve diş etlerine ne tür faydaları olduğundan bahsedeceğim.

Kutumuz bu şekilde

Parodontax Ultra Temizlik diş macununu yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve düzenli olarak dişlerimi sabah ve akşam olmak üzere iki kere bu macunla fırçalıyorum. Bizzat kullanmış biri olarak bu yazımda tamamen deneyimleri size aktaracağım. Kutumuzu yukarıda görmüştünüz, aşağıdaki resimde ise kutumuzun içindeki 75 ml tüpümüzü görebilirsiniz. 

Kutumuzun içindeki tüpümüz

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki diş etinizde bir problem varsa, dişlerinizin sağlamlığından şüphe duyuyorsanız size bu diş macununu şiddetle tavsiye ediyorum. Yine kendimden yola çıkarak anlatayım. Ben önceleri birçok markada diş macunu denedim, aklınıza gelen birçok diş macunu markalarını hemen hemen kullanmışımdır. 1-2 diş macunu haricinde hiçbirisi istediğim etkiyi gösteremedi. En çok faydasını gördüğüm, hem dişe hem de diş etine en iyi bakımı yapan diş macunu Parodontax oldu. Ne tür faydalarını gördüğümü merak ediyorsanız devam ediyorum.



Geceleri yatarken dişlerimin güçsüzleştiğini hissediyordum, sanki diş etlerim dişlerimi yeteri kadar tutamıyordu ve dişlerimi düşecekmiş gibi hissediyordum. Bunun yanında diş macunu kullanmama rağmen bazen çikolata, şerbetli tatlı, şeker gibi tatlıları yediğimde dişlerimde ağrı oluyordu. Tabi ben pek önemsemeden devam ediyordum yine günlük hayatıma. Bir gün ceviz yerken tabağın içindeki küçük bir ceviz kabuğunu göremedim ve onu da ısırdığımda arka dişimin bir kısmı kırıldı ve hava almaya başladı. Birkaç gün kırıldığının farkına varamadım ve artan ağrılar nedeniyle ilk defa dişçiye gittim ve ilk defa dolgu yaptırdım. Doktora danıştığımda ise diş etlerimin zayıf olduğunu söyledi ve bana Parodontax'ı önerdi. Ben de o zamanlar sürekli diş ağrısı çektiğim için hemen Parodontax Ultra Temizlik diş macununu aldım ve kullanmaya başladım. Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Artık geceleri yatarken diş etlerimin dişlerimi sıkıca tuttuğunu hissedebiliyorum. Çikolata, şerbetli tatlı gibi yiyecekler yediğimde de dişlerim ağrımıyor. Sadece tek sıkıntım çok sıcak veya soğuk içeceklerde dolgulu dişim biraz sızı yapıyor onun dışında dişlerimde ve diş etlerimde hiçbir sorun olmuyor çok şükür :)

Parodontax'ın tek eksik yanı tadı diyebilirim. İlk defa kullanacaklar için biraz mide bulandırıcı bir tat verebilir, aynı etkiyi ben de birkaç gün yaşamıştım ama zamanla kullandıkça alışıyorsunuz ve artık eskisi kadar rahatsız olmuyorsunuz. Tüm eczanelerde ve marketlerde rahatça bulabileceğiniz bir ürün, hatta internetten alışveriş yapanlar için daha uygun fiyatlarda bulunabilir. Fiyatı 16-21 tl arasında değişkenlik gösteriyor ama kullandığınızda faydasını göreceğinizi düşünüyorum. Mercimek tanesi kadar sürmeniz yeterli olduğu için 75 ml bir tüpü uzun bir süre rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Sizlerin de dişinde veya diş etinde benim yaşadığım türden sorunlarınız varsa Parodontax Ultra Temizlik diş macununu "Denemen Lazım" diyorum :)

Aşağıya kutuda yazan yazıları ve diş macununun rengini görmeniz için fotoğraflar ekledim, onlar da size macun hakkında bilgi verecektir. Bu diş macunu kullanan varsa onlar da tecrübelerini benimle paylaşırlarsa sevinirim :)

Hepinize mutlu ve sağlıklı günler diliyorum, görüşmek üzere :)

Diş eti bakımının önemi



Parodontax'ın diş eti üzerindeki faydaları



Diş macunumuzun rengi


4 yorum:

  1. diş etlerim çok sağlıksız benimde 2 fırçalıyayım hemen kanamaya başlar azcık sert bir meyve yiyeyim elma gibi hemen kanamaya başlar reklamlarda duyuyorum paradontax ı alma almama konusunda kararsız da kalıyorum bu kararsızlığa çözüm getirdiğiniz için benim yerime teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş etleriniz sağlıksızsa şiddetle önereceğim bir diş macunu, kullandığınız zaman bu tür sıkıntılarınızın azalacağını düşünüyorum.

      Rica ederim, inşallah faydasını görürsünüz :)

      Sil
  2. diş etlerim çok hassas olduğu için diş doktorum da bana bu diş macununu önerdi. Ancak kokusu çok kötü olduğu için kullanamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kokusu ve tadı pek güzel değil ama dişlere ve diş etlerine çok faydalı. Bence kendinizi zorlayarak deneyin derim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.