Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

Pürüzsüz Bir Cilt İstiyorsan GARNİER SAF & TEMİZ 3'Ü 1 ARADA'yı "DENEMEN LAZIM"

Merhabalar yeni bir "Denemen Lazım" ürünü ile karşınızdayız. Bu seferki ürünümüz "Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada"

"Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada" ürünümüz
Günlük kullanımı eziyet; fakat bende işe yarayan bakım ürünü. Hafif katı bir kıvamı var ürünün. 
Adından da belli oluğu gibi üç amaçla kullanılıyor ve üzerinde günlük kullanın yazıyor. Şimdi içeriği kil olan bu ürünle her gün temizleme, peeling ve maske yaptığımızı düşünelim. Vallahi büyük eziyet. Üstelik saçlara da bulaşıyor ister istemez. Bir de yıkarken her seferinde gözüme kil kaçıyor ama etkili bir ürün mü? Kesinlikle çok etkili.


Ben her gün değil de arada bir sadece maske olarak uyguluyorum. Yüzüme pürüzsüzlük hissi veriyor. Maske olarak kullanırken yüzüm geriliyor doğal olarak ve yıkadıktan sonra da hafif kuruluk oluşuyor. Oluşan kuruluğa da herhangi bir yüz nemlendiricisi uyguluyorum. Fiyatı 10-15 tl arasında değişiyor. Özel indirimlerde ise 10 tl gibi uygun bir fiyata bulabilirsiniz ve 1 ay rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Sizin için uygun olduğunu nasıl anlarsınız?
Eğer karma ve yağlı bir cilde sahipseniz; pürüzlerden, parlamadan ve genişlemiş gözeneklerden şikayetçiyseniz uygun olur.

Peki nasıl kullanılır?
1. Temizleme: Islak yüzünüze nazikçe masaj yaparak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük kullanım için uygun olur.
2. ‎Peeling: Islak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük kullanım için uygun olur.
3. ‎Maske: Yüzünüze uygulayın; kuruması için 3 dakika bekleyin ve su ile durulayın. Haftada 2-3 kez kullanım için uygundur.

Temizleme fazla yağdan arındırır.
Peeling tıkanmış gözenekleri arındırır.
Maske cilt tonunu düzenler.

Rengi de bu şekilde

Sizlerde yüzünüzün bu tür maske, peeling ve  temizleme üçlüsünün bulunduğu bir ürüne ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız GARNIER SAF & TEMİZ 3'Ü BİR ARADA'yı "Denemen Lazım" diyorum :)

Umarım siz de memnun kalırsınız. Hepinize iyi günler diliyorum :) 

13 yorum:

  1. Bu üründen memnun kalmayanı duymadım henüz, bende çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Valla hocam yüzüme herşeyi sürmek istemiyorum çünki egzama diye bir dert var bende doktorun verdiği krem ve şampuan dışında ne kullanırsam dağılıyor suratım. bu yüzden bunlar benden uzak :D tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi öyle bir sorununuz varsa haklısınız doktorunuzun verdiklerinden başka bir şey kullanmayın :) Rica ederim.

      Sil
  3. Denediğim bir ürün.Ortalama buluyorum ben de :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ürün bir aralar daha ucuzdu sanki :) Ben de işe yaramadı ve kullanımı da bana eziyet gibi gelirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet önceden daha ucuzdur. Kullanımı çok kolay değil doğru ama sanırım kişiden kişiye değişiyor yarar sağlaması.

      Sil
  5. Ben bunu duştan sonra maske şelinde kullanıyorum aşırı güzel bir şey resmen gözeneklerimin açıldığını hissediyorum.Güzel ve yararlı paylaşım için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bende çok yararını gördüm. Rica ederim :)

      Sil
  6. Ben de denedim, çok ferahlatıcı bir kokusu var ama yüzümü çok fazla kuruttu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kurutuyor malesef. Bunun için her kullanım sonrası cildi güzel bir şekilde nemlemdirmek gerekiyor :)

      Sil
  7. Bu tema çok daha iyi olmuş. Bence hep bu kalsın. ☺️

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.