Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

Kış Soğuğunda Kuruyan Cildiniz İçin "NIVEA"

Kutumuz bu şekilde :) Ayıcık sadece fotoğraf içindir :) 

Merhaba sevgili okurlar. Sizlere bu yazımda NIVEA CREME'den bahsetmek istiyorum.

Kış mevsiminin vazgeçilmez kremi. Soğuktan kuruyan, çatlayan ellerinizi onarmakta birebir olduğunu söyleyebilirim. Duymayanınız yoktur ama olaki hiç bilmeyenlere şiddetle önerimdir NIVEA.


Ben çocukken de vardı ve hala var. Nasıl vazgeçilmez olduğunu buradan anlayın :)
Bu krem içeriğindeki özel nemlendirici Eucerit sayesinde cildinizin yumuşak ve pürüzsüz kalmasına yardımcı olur. Her türlü cilt için ideal bir nemlendiricidir. Kuruyan ellerinize,  ayaklarınıza ve dirseklerinize rahatça kullanabilirsiniz. Yüze de kullanılabilir fakat yağlı bir cilde sahipseniz yüzünüzde kullanmamanızı tavsiye ederim. Ayrıca yanıklara da çok iyi geliyor ve ferahlatıyor.
150 ml'lik kutular 10 tl'ye satılıyor, miktarına göre de fiyatlar değişebiliyor.

Özellikle krem bittikten sonra kutusu da çok amaçlı kullanılıyor. Kutularını çok seviyorum. Tokalarımı, takılarımı koymak için çok ideal :)

Eğer hala NIVEA'yı kullanmayanlarınız, denemeyenleriniz varsa "Denemen Lazım" diyorum :)

Herkese iyi günler diliyorum. Kendinize iyi bakın :)

2 yorum:

  1. Nivea gerçekten çok güzel, teşekkürler paylaşım için merve hanım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.