Ücretsiz Üye Ol ve Kripto Para Kazan

Earn Free Bitcoin

Her Seviyeye Uygun İngilizce Okuma Parçaları-İngilizce Hikayeler


Herkese merhaba, İngilizce öğrenimiyle ilgili ikinci yazım ile tekrar karşınızdayım :) "İngilizce Öğrenmek İstiyor Musunuz" adlı yazımı okuyanlar hatırlayacaktır. (okumayanlar da buraya tıklayıp okuyabilirler) Size "Penguin Readers" yani Penguen Okumaları adlı yayınevinin hazırlamış olduğu İngilizce hikayeleri önermiştim ve bu hikayelerden iki tane de örnek sunmuştum. 



"Penguin Readers" İngilizce öğrenmek isteyenler veya İngilizcesini geliştirmek isteyenler için başlangıç seviyesi olan 0. seviyeden başlayarak en ileri seviye olan 6. seviyeye kadar birçok çeşitli hikaye yayınlayan bir yayınevidir. Bu hikayelerin bazıları internet sitelerinde mevcut, kimi internet siteleri bu hikayeleri ücretli yayınlarken kimileri de ücretsiz yayınlıyor; ama tüm hikayeleri toplu ve ücretsiz bir şekilde yayınlayan internet sitesine hiç rast gelmedim. Her site 3-5 tane hikayeye yer vermiş ve bazı indirme linkleri de bozuk olduğu için hikayelerin tümünü bulmakta zorluk yaşanıyor. Ben de bu nedenle bende bulunan 50 hikayenin tümünü Google Drive hesabıma yükleyerek sizinle paylaşmak istedim

Yüklediğim hikayeler 0. seviyeden başlayarak 6. seviyeye kadar devam ediyor. İngilizce gramer kurallarına az da olsa aşina olan bir kişi başlangıç seviye hikayeleri sözlük yardımıyla rahatça okuyup anlayabilir. Bu hikayeleri tanıttığım ilk paylaşım olan "İngilizce Öğrenmek İstiyor Musunuz" adlı yazımı okuyarak bu hikayelerin tüm özelliklerini öğrenebilirsiniz ve bu hikayeleri okurken, çevirirken dikkat etmeniz gereken unsurları bulabilirsiniz.

Bendeki Penguin Readers İngilizce hikayelerinin birçoğu bu görselde mevcut
Yüklediğim 50 hikaye dışında farklı hikayelere sahipseniz onları da bizimle paylaşarak daha çok kişinin faydalanmasını sağlayabilirsiniz. Ben İngilizce ve genel olarak yabancı dil konusunda faydalı bilgiler öğrendikçe sizlerle bu bilgileri paylaşmaya devam edeceğim. Bu İngilizce okuma parçalarının size faydalı olacağını düşünüyorum.

Penguin Readers'in İngilizce yayınladığı hikayelerin tümüne ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz. Bu hikayeler hakkında daha önceden bir bilgi sahibi değilseniz hikayeleri tanıttığım ilk yazım olan "İngilizce Öğrenmek İstiyor Musunuz" adlı yazımı okuyarak nasıl çalışmanız gerektiğine dair öneriler ve ipuçları bulabilirsiniz. Bu önerilerin İngilizce öğrenme hususunda size faydalı olacağını düşünüyorum. 



Yabancı dil öğrenimi ile ilgili yazdığım diğer yazılarımı okumak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz. Herkese eğlenceli ve başarılı bir öğrenme süreci diliyorum, mutlu günler :) 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.